מדי כמה חודשים ובעיקר בפתח החגים, מוצאים את עצמם בעלי החברות מול הדילמות האופייניות המתלוות להפקת אירועי חברה. אחת המטרות העיקריות של אירועי חברה היא קודם כל להוות אירוע גיבוש עבור עובדי החברה ולהעניק להם תחושה של שייכות ותגמול עבור עבודתם הקשה. זו הסיבה שרבים מבעלי החברות משקיעים תקציב גבוה במיוחד על מנת להפוך אירועים אלה לבלתי נשכחים. ברם, לא צריך להוציא הון תועפות בשביל שהאירוע ייחתם כהצלחה אלא לתכנן היטב את התכנים שלו.
אחד הפרמטרים החשובים בקביעת הצלחתם של אירועי חברה זו ההנחיה בהם. אירוע שמנוהל על ידי מנחה מקצועי המשלב הומור, מושגים מעולם התוכן של החברה ועובדיה ואינטרקציה עם הקהל במהלך ההנחיה ישאיר רושם חיובי יותר מאשר אירוע המנוהל על ידי בכירים בחברה שאין להם כל ניסיון בהנחיה. אירועי חברה הם פלטפורמה מעולה להתנתקות משגרת היומיום העמוסה של רובנו ולכן כדאי לשים דגש מיוחד על הפן הבידורי שבה. נגדיל ונאמר שהנחיה טובה ומעניינת הינה בעלת חשיבות רבה יותר מאשר התפריט המוגש באירועי חברה.
ההשקעה המשתלמת ביותר בהנחיה לצורך אירועי חברה תתבטא בבחירת דמות תרבותית מוכרת (כמו מנחה טלוויזיוני). השלב הבא הוא לבדוק עם האושיה התרבותית שאמורה להנחות את הערב כיצד ניתן לשלב בהנחיה שלו מושגים ואנקדוטות מתוך עולם החברה. הומור, תובנות אישיות וסיפורים אישיים הם אלו שיקבעו את איכות ההנחיה ואיכות האירוע כולו.
אופציה נוספת היא לוותר על הנחיה מלאה של הערב ולשלב במקומה מופע סטנדאפ. כידוע, כולנו אוהבים לצחוק ואין דרך טובה יותר לגרום לעובד לחייך ולהחדיר בו מוטיבציה מאשר להביא בדרן ישראלי מוכר.